Объявление

Свернуть
Пока нет объявлений.

Suzuki GSX R-1000

Свернуть
X
 
  • Фильтр
  • Время
  • Показать
Очистить всё
новые сообщения

  • Suzuki GSX R-1000

    25.09.2008


    25 сентября 2008 года в Париже, состоялась презентация нового модельного ряда мотоциклов Suzuki 2009 года.
    На презентации были представлены мотоциклы Suzuki 2009 модельного года, в том числе и долгожданный GSXR-1000K9. Компания Автодина предоставляет поклонникам мототехники, эксклюзивные фотографии с выставки.









    http://www.avtodina.ru/?page=news&newsID=369

  • #2

    Комментарий


    • #3
      Всё таки оранжевенький лучче :ups:

      Комментарий


      • #4
        Еще фото.














        Комментарий


        • #5
          это мне кажется - или он стал рубленно-квадратным как ктм?
          RacingClan MotorSport: спортбайки, авто-мото-гонки, мото-разборка в Минске, мото-школа
          +375 29 777-8-666
          +375 25 777-8-666

          Комментарий


          • #6
            или вот для езды стоя)))
            RacingClan MotorSport: спортбайки, авто-мото-гонки, мото-разборка в Минске, мото-школа
            +375 29 777-8-666
            +375 25 777-8-666

            Комментарий


            • #7
              флудеры!

              :popa:

              всех бы вас забанил
              бгг
              ))))))

              Комментарий


              • #8
                И так, технические характеристики.

                Поскольку форум у нас англицкий, публикую пока на англицком..)))

                Engine Type ------ 4-stroke, 4-cylinder, liquid-cooled, DOHC
                Bore x Stroke ------74.5 mm x 57.3 mm
                Engine Displacement------- 999 cm3 (cc)
                Compression Ratio-------12.8 : 1
                Carburetion-------Fuel injection
                Oil Capacity (overhaul) ------ 3.6L (1.0 US gal.)
                Ignition ------- Electronic ignition (Transistorized)
                Starter System ------ Electric
                Lubrication System------Wet sump
                Transmission ------ 6-speed constant mesh
                Primary Drive Ratio-------1.617 (76 / 47)
                Final Drive Ratio------2.471 (42 / 17)
                Frame Type------Twin-spar (aluminum alloy)
                Rake/Trail------23.8 degrees / 98.3 mm (3.9 in.)
                Suspension
                Front
                Inverted telescopic, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force fully adjustable
                Rear
                Link type, oil damped, coil spring, spring preload fully adjustable, rebound and compression damping force 2-way fully adjustable
                Wheels
                Front
                17 M/C x MT3.50, cast aluminum-alloy
                Rear
                17 M/C x MT6.00, cast aluminum-alloy
                Brakes
                Front
                Radial mount, 4-piston calipers 310 mm disc, twin
                Rear
                1-piston caliper, 220 mm disc
                Tires
                Front 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
                Rear
                190/50ZR17M/C (73W), tubeless
                Fuel Tank-------17.5 L (4.6 US gal.)
                Overall Length ----- 2,045 mm (80.5 in.)
                Overall Width ------710 mm (28.0 in.)
                Overall Height -----1,130 mm (44.5 in.)
                Wheelbase ------1,405 mm (55.3 in.)
                Ground Clearance -----130mm (5.1 in.)
                Seat Height -----810 mm (31.9 in.)
                Curb Mass ----203kg (448 lbs.)

                Комментарий


                • #9
                  GSX-R1000 Features
                  • 999cm3 4-cylinder powerplant, designed lighter and 59.6mm shorter from front to rear, delivers more power and torque, and enhanced throttle response across the entire rpm range.
                  • The new compact engine enabled 10mm shorter wheelbase and 33mm longer swingarm to improve racetrack performance.
                  • New, more over-square bore x stroke of 74.5mm x 57.3mm (changed from 73.4mm x 59.0mm) gives the engine better overall tuning potential. The compression ratio is now 12.8:1, changed from 12.5:1.
                  • The engine employs enlarged titanium valves in diameter, forged pistons, shot-peened conrods and Suzuki Composite Electrochemical Material (SCEM)-plated cylinders integrated into the crankcase, reducing friction and improving heat transfer, durability and ring seal.
                  • 12-hole fuel injectors produce a finer fuel mist for more complete combustion, reducing fuel consumption and exhaust emissions.
                  • Suzuki Drive Mode Selector (S-DMS) offers push-button selection of three performance settings to suit riding conditions and personal tastes. Now the switch is relocated on the left handlebar control module.
                  • Iridium spark plugs produce a stronger spark for better combustion.
                  • Large, efficient radiator with a trapezoidal shape developed on factory team racebikes and a trapezoidal engine oil cooler both help reduce drag.
                  • Cable-operated back-torque-limiting clutch makes for efficient clutch operation with superb feel.
                  • Unique Suzuki Advanced Exhaust System (SAES) uses an under-engine chamber and low-slung, large-volume MotoGP-inspired titanium mufflers.
                  • Twin-spar cradle frame made of five cast sections, mated with an arched swingarm made of three castings and one-piece die-cast rear subframe.
                  • Big Piston Frontforks (BPF) with an endurance-race-proven design deliver superb feedback and responsive, stable operation, and are lightweight.
                  • Rear shock absorber features adjustable rebound damping, spring preload, and both high-speed and low-speed compression damping.
                  • Front brakes with fully floating 310mm discs and rigid, lightweight race-proven monoblock forged radial-mount calipers.
                  • The edgy and clean GSX-R1000 styling incorporates fairing and bodywork details aimed at reducing turbulence and drag.
                  • Attention to rider comfort includes a carefully shaped seat and adjustable footpegs. Tailsection cover included for solo rides or track days.
                  • Sculpted fuel tank is lighter, while capacity remains 17.5 liters (4.6 US gal).
                  • New look multi-reflector headlight with vertically stacked high and low-beam halogen bulbs centered between position lights on each side.
                  • For Europe, the position lights each have layered lenses with blue coloring on the inside lens for an even sportier look.
                  • Front and rear turn signals feature clear lenses over amber bulbs.
                  • Instruments include a silver-ringed analog tachometer with LCD speedometer. LCD readouts include odometer, dual trip meters, reserve trip meter, clock, coolant temperature/oil pressure warning indicator, gear position indicator, lap timer/stopwatch, S-DMS setting indicator and bar-graph indicating the instrument lighting level, or brightness.

                  Комментарий


                  • #10










                    Комментарий


                    • #11
                      А че картинки не увеличиваются?
                      А тему с рыженьким забыли?

                      Сообщение от SHiSHkin Посмотреть сообщение
                      Поскольку форум у нас англицкий, публикую пока на англицком..)))
                      О. нормально. Уроки английского языка на RacingClan =)

                      Комментарий


                      • #12
                        Сообщение от Котёнка Посмотреть сообщение
                        А че картинки не увеличиваются?
                        Такие они в оригинале. Мне тоже не понравилос...
                        http://www.globalsuzuki.com/motorcyc...0/feature.html

                        Сообщение от Котёнка Посмотреть сообщение
                        А тему с рыженьким забыли?
                        нету на ебеях (((((

                        Сообщение от Котёнка Посмотреть сообщение
                        О. нормально. Уроки английского языка на RacingClan =)
                        Пора начинать взымать плату )))

                        Комментарий


                        • #13


                          Комментарий


                          • #14
                            Зачетный аппарат для города, но всетаки на треке на данный момент, засилие Ямахи ;)
                            Искренне Ваш...

                            Комментарий


                            • #15
                              что то с выхлопом перемудрили...привыкать видимо надо

                              Комментарий

                              Обработка...
                              X