Объявление

Свернуть
Пока нет объявлений.

чеперисты

Свернуть
X
 
  • Фильтр
  • Время
  • Показать
Очистить всё
новые сообщения

  • #16
    и для меня эта ветка)
    четыре колеса возят тело, а два - душу (с)

    Комментарий


    • #17
      К то небудь видел чопа фиолетового цвета? ну, там, металик, перламутр?...\m/
      вообще, бывает такое? :ups:

      Комментарий


      • #18
        нет ничего невозможного)
        RacingClan MotorSport: спортбайки, авто-мото-гонки, мото-разборка в Минске, мото-школа
        +375 29 777-8-666
        +375 25 777-8-666

        Комментарий


        • #19
          Может фотки у кого нибудь есть?
          а то очень интересно, как чоп будет фиолетовым...прастите :ups:

          Комментарий


          • #20

            Комментарий


            • #21
              благодарю!))

              Комментарий


              • #22
                вот
                Вложения

                Комментарий


                • #23
                  суровы! :skull:

                  Комментарий


                  • #24
                    как бобр!

                    Комментарий


                    • #25
                      Гісторыя гродзенскіх матацыклаў «Нёман»+фота

                      Не ўсе ведаюць, што ў Гродне ў пачатку мінулага стагоддзя рабілі свае ровары і матацыклы, якія карысталіся вялікім попытам.
                      Роварна-матацыклетная фабрыка насіла назву «Нёман» і размяшчалася ў доме №20 па цяперашняй вуліцы Карла Маркса.


                      Фабрыка была заснавана сям’ёй Старавольскіх у 1894 годзе. Пазней, у 30-ых гадах XX ст, фабрыка выпускала швачныя машынкі і лёгкія матацыклы. Аб папулярнасці прадукцыі можа сказаць усяго адна лічба — у 1936 г. фабрыка «Нёман» выпусціла каля 10 000 ровараў.
                      Гродзенцы не выдумлялі кардынальна новага, яны проста запазычвалі і ўдасканальвалі. У прыватнасці гродзенскія ровары па сваёй канструкцыі былі копіямі нямецкіх мадэляў, але з некаторымі дапрацоўкамі (рама выпускалася пад колы памерам 26х2 цалі, хромавыя дыскі, спіцы дыяметрам 2 мм, скураныя сёдлы замаўлялі ў Латвіі, а ступіцы колаў закупляліся ў нямецкай фірмы «Fichtel & Sachs»).


                      З узнікненнем моды на малалітражныя матацыклы з аб’ёмам рухавіка да 100 кубічных сантыметраў, у Гродна ў сярэдзіне 30-ых гадоў наладзілі іх вытворчасць. Пачаць вырашылі з выпуску мапедаў з нямецкімі рухавікамі аб’ёмам менш 75 куб.см.
                      За два гады вытворчасці мапедаў на фабрыцы «Нёман» быў назапашаны дастатковы вопыт для пачатку выпуску малалітражных матацыклаў.
                      З 1936 г. выпускалася тры мадэлі з рухавікамі аб’ёмам 98 см3 (3 конскія сілы), 125 см3 і 150 см3 (5 к.с.). Найбольшай папулярнасцю карысталася першая мадэль-матацыкл, аснашчаная англійскім рухавіком «Villiers and Wolverhampton» і познаньскімі шынамі фірмы «Stomil». Максімальная хуткасць матацыкла складала 70 км/г, а расход паліва быў мінімальным — усяго 2,25 літра на 100 км. Пры гэтым максімальная нагрузка дазваляла перавозіць другога пасажыра з дапамогай дадатковага сядла ўсталяванага на багажніку.


                      Цана матацыкла складала 900 злотых. Матацыклы прадаваліся як у Гродне, так і ў Варшаве. У 1938 г. было выраблена 166 матацыклаў. План 1939 г. прадугледжваў выпуск 250 матацыклаў з рухавіком 98 см3. Але гэтыя планы не былі рэалізаваныя...
                      На здымках: Раварысты Паштовага аддзяленняў Гродне на роварах тыпу «Нёман».

                      Матацыкл «Niemen 100 DS». Рама мясцовая, нямецкі рухавік «Sachs», англійская фара.

                      http://nn.by/index.php?c=ar&i=31762
                      RacingClan MotorSport: спортбайки, авто-мото-гонки, мото-разборка в Минске, мото-школа
                      +375 29 777-8-666
                      +375 25 777-8-666

                      Комментарий

                      Обработка...
                      X